.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
350 طرح صنعتی در گیلان به بهره برداری می رسد

استاندار گیلان از بهره برداری 350 طرح صنعتی جدید در استان طی سال جاری در استان خبر داد.

مهدی سعادتی در گفتگو با مهر افزود: این میزان طرح با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم شش هزار نفر در استان ایجاد می شود.

وی عنوان کرد: هم اکنون هزار و 200 پروژه صنعتی با سرمایه گذاری بیش از سه هزار میلیارد تومان در استان درحال اجراست.

استاندار گیلان در ادامه اجرای دقیق مصوبات را عاملی تأثیرگذار در زمینه شکوفایی هرچه بیشتر بخش صنعت و معدن استان دانست و گفت: درسال های گذشته به دلیل عدم توجه به بخش صنعت و معدن، گیلان دچار عقب ماندگی شد در دولت نهم و دهم علاوه بر توجه به قطب کشاورزی، بخش صنعت نیز رونق خوبی پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: بخش صنعت با اشتغالزایی و درآمد زایی مناسب در جامعه در سال جهاد اقتصادی بعنوان موتور محرکه تأثیر مهمی در تحقق اهداف جهاد اقتصادی دارد.

سعادتی در ادامه با اشاره به محدودیت زمین در استان اظهارداشت: قابلیت های استان و مناطق مختلف باید برای ایجاد صنایع مطابق با نیازهای همان منطقه شناسایی و پتانسیل های موجود در بخش های مختلف صنعت احصاء و مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین ساخت کارخانه خودروسازی در استان را از مصوبات سفرهیئت دولت به استان دانست و خواستار تسریع در تحقق این مصوبه شد.

استاندار گیلان در ادامه حمایت از صنعت مرتبط با برنج، چای، ابریشم و سایر محصولات استراتژیک استان یاد آورشد: پرداخت سرمایه در گردش به صنایع متقاضی از برنامه های مهم بخش صنعت درسال جاری است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.